13 Nisan 2011 Çarşamba

off ne gün bea!





yau bugün canım çok sıkılıyo ya. Bi darlandım bi daraldım bi eski anılar, hatıralar eski sevgililer üçleminde sıkıştım. Sonra bi arkadaşımla buluştum ama yok muhabbet sarmadı daha da sıkıldım ama ona sıkıldığımı belli etmedim. Bu da çok zor oldu böylece daha da sıkıldım. Bi an hayatımın öyle başı boş aktığını düşündüm sonra "yok yine de baya bi şey yaptım lan aslında" dedim sevindim ama sonra dedim "bi bok yapmadın, şimdi de yalnızsın işte, gidiceksin evde ylnız yalnız yemek yiyeceksin mal adam!" bu da yine sıkılmama sebep oldu. eski parçaları dinlemeye başladım ben de. işte neurotic outsiders da benim lise çağlarımda keşfettiğim güzide bi gruptur. o zamnlar pek dinlerdim aklıma geldi dinledim ve hüznün dibine dibine indim. offf bi kırmızı şarap alıp içicem şimdi, uykum gelsin de uyuyup bu günü kapatayım bari. yaşlanınca böyle genç olduğum günleri bu denli haşin bir şekilde harcadığım için kendime kızıcam ama ne yapayım henüz yaşlanmadım ki! hayde görüşürüz..

http://www.youtube.com/watch?v=PC1XF78maBc parça budur..

9 yorum:

  1. Cok haklisin kozmik bugün cok skci bi gün..

    benimde bi arkadasim var.kizla her bulustugumda canim sIkIlir.belli etmemeye calisirim ama daha sonra daha da bi daralirim.cok fena bi durum-.-

    yarinin ikimiz icinde daha güzel gecmesi dilegiyle:*

    YanıtlaSil
  2. bugün de pek iy başlamadı be Rory! off havadan mıdır sudan mıdır bi garip.. daralıyorum ya!

    YanıtlaSil
  3. :/ hmmm..
    baska seyler yapsan?

    YanıtlaSil
  4. ya bilemedim be Rory, ne yapsam, ne dersin?

    YanıtlaSil
  5. Yüzmeye gityuruyuse cik,sinema falan filan yv.xcv.

    YanıtlaSil
  6. yürüyüşten geldim şimdi.. yeni yağmur yağmış, sokaklarda bi ıhlamur ağacı kokusu.. iyi geldi :) teşekkürler.. akşam da biraz kitap okur güzel bi film seyredersem toparlarım gibime geliyo :)

    YanıtlaSil
  7. Süper:)

    hangi kitabi okuyosun?

    ve hangi filmi izledinn:P?

    YanıtlaSil
  8. göktuğ canbaba tılsım-ı kudret-i okuyorum tekrar :)
    ve miyazakinin yürüyen şatosunu izledim tekrar :)

    tekrarlamak iyi geldi Rory :P

    YanıtlaSil