18 Nisan 2011 Pazartesi

mim



sevgili Rory tarafından mimlendim mimin konusu ""Şuan kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle yada bir şiirin satırlarıyla yada bir veciz sözle yadaaa bir resimle aktarınız..""

resim ruh ahlimi anlatır mı bilemem ama pek dalgınım ya ben bu ara. insanlarla bi şey konuşuyorum ama sanki dinleyemiyorum onları. adam karşımda anlatıyo ama sanki sessiz sinema gibi kaybolup gidiyo söyledikleri. bi süre sonra ben hayaller aleminde koşturmaya başlıyorum :) pek dalgınım ben bu ara pek! hatta geçenlerde elimdeki kek yerine kumandayı ısırdım :) sanki uzayda,, yıldızların arasında öylece savrulup duran bi meteor gibiyim be! öylece deli divane gibi dolanıyorum o evren senin bu evren benim ama baksan bi dünya beğenip çarpamıyorum bile.
kısacası bi türlü gelmeyen bahar, iş güç, sevgili sorunsalı, hayat problemleri vs gibi nedenlerden dolayı dalgınım efemmm! pek dalgınım!!

mimlenenlerrroo: inanırsakolurbence
kinkyfunkydinky
icimdekihayvanlar

5 yorum:

  1. :) ee ne lan bu hayatın anlamı ? :D

    YanıtlaSil
  2. ya bi bilsem matmazel bi bilsem!!

    YanıtlaSil
  3. haha:)

    Yerim:) [ ek dalgınım ben bu ara pek! hatta geçenlerde elimdeki kek yerine kumandayı ısırdım :) ]

    YanıtlaSil
  4. :)) dişlerimi kırıyodum be Rory, sorma gitsin :)

    YanıtlaSil