16 Ekim 2010 Cumartesi

ne mi yapıyorum?

Bu aralar ne yapıyorum???
Bu aralar bol bol supernatural izliyorum. Ve söylemeliyim ki bu diziye başlayıp yarıda falan bırakan varsa 3. sezona mutlaka başlasın. Arkanızdayım Sam ve Dean!! :)




Supernatural yüzünden yine AC/DC dinleyem başladım. Yuh bana harbiden ama !!





john Fante okuyorum bu ara. hatta şimdi bi yandan yazımı giereken bi yandan da sayfaları karıştırıyorum. "saat altıyı çeyrek geçe evin yolunu tuttum. Güneş rıhtımdaki büyük fabrika binalarının arkasınana sızmaya başlamış,yerde uzun gölgeler oluşmuştu," diyor hatta80. sayfada :)




ne mi yiyorum?


tüm bu yaptıklarım sağlıklı bir bireyin hareketleri mi sizce?
elbette hayır ama büyüklerimizin dediği gibi "hastalıklı bir toplumun içinde ne kadar sağlıklı kalabilirim ki?"

afiyet olsun!

2 yorum:

  1. niye sağlıksız oluyormuş gayet normal:/

    YanıtlaSil
  2. :)) iyi ya ben de kendimden korkmaya başlamıştım :))

    YanıtlaSil